Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно демпферна шайба на 156 2,4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
    Трудът е 20 лв макс. Иначе трябва да се вика полиция за пладнешки обир
    Мдаа, отново съм съгласен
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 2000 ех

    Comment


    • #17
      Днес смених демпферната шайба - резултата е по-малко вибрации и мотора не се разтраква при пускане на климатика. Старата шайба е на снимката - разпореното обхваща кръгово цялата гумена част
      Attached Files
      Alfa 156 2,4 JTD '99

      Comment


      • #18
        Колега сподели за колко си я купил, марка , колко ти взеха за работата

        Comment


        • #19
          Новата е някаква испанска, не се сещам за марката, само за сто кинта и уж била надеждна, но ще видим, за смяната 20 лв. Ако новата не излезе читава ща не ща ще слагам Дайко.
          Alfa 156 2,4 JTD '99

          Comment


          • #20
            въпросче

            понеже и аз съм за нова шайба,искам да питам нещо.щом взимат по 20 кинта за смяна,да разбирам ли,че не е трудно да си го сменя сам.и какви са фатките при подмяната на шайбата с нова.има ли нещо специално което трябва да се знае предварително и в каква последователност става.мн.ще съм благодарен за малко обяснение.колата от подписа
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #21
              Сваляш ремъка, развиваш болтчетата,сваляш шайбата.После в обратен ред.Само с поставянето на ремъка може да се затрудниш, ако си сам.Яка е пружината.Няма нищо сложно и специфично.
              sigpic
              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

              Comment


              • #22
                много мерсиизглежда лесноще видим какви ще ги надробя
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • #23
                  За шайбата не ставаше ли само да се смени лагерчето й!?
                  sigpic
                  Gulfstream G650 with Italian design...

                  Comment


                  • #24
                    За колегата от Пловдив,можеш да си рециклираш(80 лева) старата шайба и да си имаш една резерва,на мен рециклираната ми издържа 2 години и сега пак ? Това 100 лева си е оферта дано издържи и не се разбива повече.Като координати не знам точен адрес зашото не сам от филибето и не го познавам по улици,иначе се намира до едно даскало работилницата ми леко на барака си отива,рециклират всякакви гумени каучукови тампони и прочае.
                    156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                    KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                    Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                    Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                      За шайбата не ставаше ли само да се смени лагерчето й!?
                      Ти за коя шайба говориш?За климатика?
                      sigpic
                      "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                        За шайбата не ставаше ли само да се смени лагерчето й!?
                        аз мисля,че щом шайбата мята,значи се е прецакала гумата,която в случая е демпфер.от там и името.незнам де,така само си мисля.
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
                          За колегата от Пловдив,можеш да си рециклираш(80 лева) старата шайба и да си имаш една резерва,на мен рециклираната ми издържа 2 години и сега пак ? Това 100 лева си е оферта дано издържи и не се разбива повече.Като координати не знам точен адрес зашото не сам от филибето и не го познавам по улици,иначе се намира до едно даскало работилницата ми леко на барака си отива,рециклират всякакви гумени каучукови тампони и прочае.
                          Даскалото да не би да се казва "Елин Пелин"..........
                          Я щракни една снимка на рециклираната шайба, някво биене нещо нямали.........ремъка как беше за 2г.........
                          sigpic
                          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                          147 JTDm 140-Малката манекенка
                          GT- JTDm 150

                          Comment


                          • #28
                            За шайбата на климата говоря, сменя се лагера ма вие говорите за др шайба.
                            sigpic
                            Gulfstream G650 with Italian design...

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
                              За колегата от Пловдив,можеш да си рециклираш(80 лева) старата шайба и да си имаш една резерва,на мен рециклираната ми издържа 2 години и сега пак ? Това 100 лева си е оферта дано издържи и не се разбива повече.Като координати не знам точен адрес зашото не сам от филибето и не го познавам по улици,иначе се намира до едно даскало работилницата ми леко на барака си отива,рециклират всякакви гумени каучукови тампони и прочае.
                              Предполагам визираш у-ще Елин Пелин, ако е това ще питам за рециклиране.
                              Alfa 156 2,4 JTD '99

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                                За шайбата на климата говоря, сменя се лагера ма вие говорите за др шайба.
                                Шайбата на коляновия вал, която задвижва пистовия ремък - това е тъй наречената демпферна шайба
                                Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                                Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                                Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                                Alfa Romeo 156, 2.0TS

                                Comment

                                Working...
                                X